Tips | Cara tak nak bg baju jatuh daripada penyangkut.

8:00:00 PM Sally Samsaiman 20 Comments


Boleh la cuba kan? Tapi kalau kena buat kat setiap hanger...errr....macam banyak sangat la pulak kan...hahahaha...

^______^

You Might Also Like

20 comments:

  1. Wah. Thanks for sharing this :D

    ReplyDelete
  2. Wah.menarik ni boleh cuba hehehee
    NEW ENTRY: Mengumpat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus..bagus...nnt bg tau outcome dia ;)

      Delete
  3. wooohooo..nak cube lah kalau cenggini..malas sangat baju selalu jatuh2 ne..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama mcm baju sally.. Sebab kan baju sally besar ;)

      Delete
  4. ecah mmg tak kesah bab hanging baju. huhu lantaklah senget benget. yg pnting trgntung. hoho. btw, nice sharring kak sally ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe... Ni sbb baju kak sally selalu terjatuh..hehe

      Delete
  5. klu dah x de keje , blh buat ... heheheee

    ReplyDelete
  6. Woahh... Jenuh jugak lah kan kalau nak buat dekat semua hanger. Hehe, betul kalau tak ada kerja boleh buat. Hehehe... :D

    ReplyDelete
  7. ohh.. kalau rajin lah nak buat. XD

    ReplyDelete
  8. hanger mcmni selalu sangat buat baju terjatuh :p thanks share!

    ReplyDelete
  9. senang sikit nanti nak gantung baju2 kat dalam almari.. sesuai yang jenis yang malas lipat ni. hehe :)

    ReplyDelete
  10. Nak senang cari terus hanger yang mcm ni kat kedai. tu pun kalau lah ada. hehe

    ReplyDelete
  11. kena gigih lak bubuh getah setiap hanger.

    ReplyDelete
  12. hahahah penat lah cemtu xD
    malas lah hahahaha

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!