The wedding day Isa & Riena

4:34:00 PM Sally Samsaiman 17 Comments

Hari ni lunch makan nasi kenduri bak hanggg...hehehe...actually Isa ni anak kepada jiran lama sally...dulu orang dia bukan main pemalu gila...sampai tahap nak jumpa orang pun segan...tapi alhamdulillah...akhirnya berjumpa jodoh dengan kawan sekolah dia...hehehe...


Nasi minyak dia sedap gila weh...serius! hahahaha...lepas tu continue dengan cendol pulak tgh terik matahari...ada apam balik lagi...perghhh...heaven! hahaha...syurga makanan...



Selalu kita tgk orang letak kerepek dalam botol atas meja makan kan...tapi kat sini dorang letak dalam bekas besar dan amik la sebanyak mana yg korang nak makan...new idea for kerepek maybe?

You Might Also Like

17 comments:

  1. salam singgah. terbaik lah idea kerepek tu. memang sangattttttttttt terbaik. mungkin sebab saya suka kerepek kot. hehehehhee :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan umi...mmg rare...selalu org letak atas meja je..tak boleh nak pilih :)

      Delete
  2. salam,..amboi attend wedding isa juga ye..x npak pon..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. wasalam...laaa...ada kat sana jugak ke tadi...? rugi la tak dapat nak jmpe... :(

      Delete
    2. huhu,,mmg aq x der kat sana pun,..aku kenal dia sebeb budak unisza..tp member aq ada attend..geng2 mpp..

      Delete
    3. ohh...ingat hang ada kat sana..adeh! huhu...aku kenal mak bapak dia je...hii~

      Delete
  3. Isa ni belajar unisza eh kak sally? macam kenal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak...yg tu tak tau pulak...mungkin jugak kot..huhuhu

      Delete
    2. kalu ikut kata fizi..yela kot...geng mpp katanya

      Delete
  4. Replies
    1. Sally pun sama kak...xde dapat invitation :)

      Delete
  5. Pergghhhh, sedapnya cendol :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu mmg benda yg paling heaven sekali semalam..hahaha

      Delete
  6. terliurnya tengok cendol tu sally.. :D

    ReplyDelete
  7. singgah sini :)
    cun jugak idea kerepek tu hihi

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!