Wordless Wednesday!

12:48:00 PM Sally Samsaiman 25 Comments


Lepas ni sape nak, sila mintak ye..

^___^

You Might Also Like

25 comments:

  1. kita dah mintak dah kat retis ni...ahaksss...eh sally duduk table mana ek???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh..akak ada mintak ye..? maaflah..sally tak kenal org sangat...sally meja 19 aritu..akak..? :P

      Delete
  2. wahh sally pun dah ada kad minta sally :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...camne la gamaknya nak bagi ni Lya?

      Delete
  3. zara nak, bole tak sally ? hehehehe

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. hehehe...thank you Niesa...nak satu?? :P

      Delete
  5. Assalamualaikum...suha minta 1 blh....huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. wasalam...boleh je Suha...takde masalah :D

      Delete
  6. Waaa... Ada business card.. Hebat tu.. Kita blogger amatur je..

    ReplyDelete
  7. Comella, nak se Sally.......;-)

    ReplyDelete
  8. Wahhh...mintak 1. Lepas ni kalau post hadiah GA tu, boleh la attach skali yer..

    http://yanapinkblossom.blogspot.com/2014/03/hadiah-ga-daripada-sally-samsaiman-dah.html

    ReplyDelete
  9. vavavava..bestnya!!!
    meh la kita tukar2 kad mau? hehehe

    ReplyDelete
  10. salam..sally..!! nak mintak satu boleh.. ^_^

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum sally...cantik2 boleh bagi satu ni heheee..;)

    ReplyDelete
  12. wahh mcm tu kena mntak larh nieh..heee :P

    ReplyDelete
  13. untunglah orang tu ada kad..hehe

    ReplyDelete
  14. Tiey nak satu. Nanti post ke Kolej Mawar, Uitm Shah Alam yer.hikhik

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!