Ubat Migrain & Sakit Kepala

12:15:00 AM Sally Samsaiman 13 Comments


Buat masa ni...ini jela yang mampu sally amalkan sebab kena serangan migrain...bukan sebab sakit kepala banyak fikir ke apa...tapi sebab menahan sakit gigi...rasanya ada problem dengan akar...pastu gigi geraham sally dah patah separuh...mungkin sebab berlaga dengan gusi kot....

Sakitnya...serius sakit sangat...

Minggu depan nak g appoinment dengan dentist lagi...aduhai...sakitnya gigi

-___-''

You Might Also Like

13 comments:

  1. ct kalu sakit gigi...memang rase nak cabut gigi tu pakai playar terus...xthn tau! erm mmng cpt2 mngadap muke Dr gigi

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau boleh dibuat cabut pakai player yu..dah lama buat -_-

      Delete
  2. tak sangka menahan sakit gigi pun boleh sampai kena migrain eh, haha :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. tunggu la kalau Mazni kena nanti..hehehe :P

      Delete
  3. Sakit gigi mmg menyiksakan Sally.. saya takut nak pergi jumpa doktor gigi.. klu dah tak tertahan sakit sgt2 barulah menyerah... semoga cepat sembuh ye... aamiin.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni kategori dah tak boleh tahan dah ni khir...subhanaAllah! thanks...

      Delete
  4. smoga cepat sembuh.. \

    terima kasih atas perkongsian doa..

    ReplyDelete
  5. Haaaaaaaa sama macam saya.. gigi graham patah... bucu tajam dok cucuk pipi belah dalam... sakit yang amat...lepas tu bila pecah berlubang masuk makanan sikit punyak sakit ker.... nak pi operate .. takut... dok makan ubat tahan sakit jer ni...

    ReplyDelete
  6. sakit tu sally.. memang wajib jumpa dentist.. banyakkan berdoa.. semoga sally cepat sembuh..

    ReplyDelete
  7. Better go to dentist ASAP. Take good care!

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!