Sila menjamu mata.

3:18:00 PM Sally Samsaiman 23 Comments

Maafkan saya kepada sesiapa yang keyboard nya mengalir air liur yang terlampau.







Mohon jangan marah dan sila la bergegas untuk mencari mereka ini sebagai santapan anda semua..hihihi....

You Might Also Like

23 comments:

  1. sally..buat cik nor marah nie..mkn xmo ajak..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha..Ampun!! Tak sengaja cik Nor :)

      Delete
  2. tringin nak makan makanan korea...kat cne tak jumpa lagi :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sila Google, pastu masak sendiri..kata tgu belajar masak kan..hehe

      Delete
  3. jeleslah tengok kak sally ni, selalu sgt makan makanan korea. sye dah lama tak makan, rindu pulak restoran dubu-dubu. hehe. meleleh tengok gambar bulgogi tu ><

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha..akak kena ajar orang makan..pasal tu la selalu g sana..hehe

      Delete
  4. makanan korea lagi ke ni sally...wah..untungla..tak payah nak tunggu gi korea..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe..pandai-pandai..hikhik..Malaysia ada kak..tak payah g jauh-jauh :)

      Delete
  5. wahhh terluir sudah ...jadi lapo !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sabar acik..sabar..hahaha..basah keyboard!

      Delete
  6. anda membuatkan sy marah dan geram sebab menyebabkan perut sy bergendang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sabar Iman..sabar tu kan sebahagian daripada Iman ;)

      Delete
  7. erm setakat ni tak terliur lagi...wakakakaka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ternyata entry ni bukan utk akak..hahahaha

      Delete
  8. kamu emmbuatkan akak rasa nak terkam je lappy ni.....notty sally

    ReplyDelete
  9. dah la akak buka blog sally tengah malam.. bikin perut akak berkeroncong tengok makana tu.. hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah! salah sape ni agaknya..hahahaha ^_^

      Delete
  10. mama tengah lapar ni sally...... adoi..

    ReplyDelete
  11. Xnak kawan sally.. sob..sob..sob...

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!