Next GiveAway...

6:43:00 PM Sally Samsaiman 43 Comments


Semalam kawan sally bagi barang-barang kat atas ni...ni barang-barang yang dia beli tapi tak pakai..sebabnya dah jadi bini orang..malas katanya..hahaha...

Basically,barang-barang ni semua baru..ada yang masih ada tag dia lagi...dia bagi sally..tapi sally mana pakai semua benda ni..hehehe...

Bila dia suruh buat giveaway...sally pun setuju jela..hehehe..sape setuju sally buat giveaway??

Yang lelaki..Mohon senyum je ya...

You Might Also Like

43 comments:

  1. Huwaaaa, barang-barang favourite ni! Setuju sangat! hehe :)

    ReplyDelete
  2. Yg laki tu kalau menang bule bagi kat akk hadiahnya...kekeee....

    ReplyDelete
  3. :)
    Eh tersenyum pulak hahahaha. Boleh boleh!!! Buat je kak sallyyyyy huhuhuhu <33

    ReplyDelete
  4. cantik semua barang-barang ni sally.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe..tapi sayangnya sally tak pakai kak aiza :P

      Delete
  5. Bila nak buat ni Sally? X sabar nak join...hehehe~

    ReplyDelete
    Replies
    1. sabar ye yana...hehehe...nanti sally bgtau.. :D

      Delete
  6. I waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannntttt :D

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum dan salam singgah sini dik Sally...best ni...InsyAllah nak join ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wasalam kak diana..hehehe..insyaAllah dalam masa terdekat ni :D

      Delete
  8. Ok aje sally...kita sokong he..he

    ReplyDelete
  9. as salam sally;
    zaza sokong!! hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. wasalam...yeay! ada orang sokong..hehehe

      Delete
  10. wahhh..byk gila barang2..leh la buat GA tu...heee... :)

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. sabar ye madhiha...insyaAllah dalam masa terdekat :)

      Delete
  12. okay sangat tu kak... hehehe...

    ReplyDelete
  13. sokong ! sally buat ga ! muahaha..

    ReplyDelete
  14. xyah wat GA la sally, just bg je..... Burung anto tu cantik le....

    ReplyDelete
  15. eyqa setuju sangat.. eyqa suka shawl!!!

    ReplyDelete
  16. Wah best nye hadiah! Cantik shawl tu ^^ ehehee

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!