Kau sape..?

4:30:00 PM Sally Samsaiman 11 Comments

Bangun pagi semalam...bukak pintu nak g sidai kain kat luar...pastu dia terus masuk, duduk atas kerusi dan tido...kuang asam...


Tolong la percaya...ni bukan kucing sally...hahaha...dia main redah masuk rumah, terus naik atas kerusi kat ruang tamu dan tido...bangun je tido dia terus menjerit lapar...keliling habis kaki orang nak makan...sampai la ke hari ni dia tak nak keluar...dah halau pun dia buat macam kita yang menumpang rumah dia..hahahaha...

Tak pasal-pasal nak kena bela kucing besar...aduhai...bertambah la perbelanjaan bulanan...dah la makan banyak..bagi makanan kucing tak nak..nak nasi dengan ikan...ketuk kepala tu tau laaa..haaaa~

You Might Also Like

11 comments:

  1. kucing tak bertuan tu..dia nak sally jadi tuannya :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasanya ada..tapi dia sesat kot..hehe

      Delete
  2. tak apa sally buat amal jariah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak kisah sangat..tapi bila memilih tu yg rasa nak ketuk kepala dia..hehe

      Delete
  3. alhamdulillah murah rezeki sally lepas ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah kak..buat masa ni still jaga lagi :)

      Delete
  4. umah cik nor ada 6 ekor sally/..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sally sebenarnya tgh sedih kucing sally hilang..tu laa...

      Delete
  5. hahahhaa sabar ye kak sally hihihihi.
    Tapi seriously dia melampau hahhaha

    ReplyDelete
  6. agaknya dia dah berkenan sally jadi tuan dia kot..

    ReplyDelete
  7. yang hilang tuu belum ketemu.. datang pulak dah yg baruuu.. tu pon tetibaa.. =)

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!