Dentist lagi la gamaknya.

12:47:00 PM Sally Samsaiman 16 Comments

Sebenarnya dah 2-3 minggu sally sakit gigi yang teramat sangat...kadang-kadang tu sampai tahap kena migraine sebab menahan sakit...bila kena secara tiba-tiba tu la yang sakit...tapi sebab jiwa tu mengalami kemalasan yang berganda nak g jumpa dentist, tapi...akhirnya, terpaksa la redah jugak sebab dah tak tahan...


Dengan ini saya isytiharkan saya dah takde gigi geraham...and I'm on MC...sebab pipi saya bengkak...so sad!!

You Might Also Like

16 comments:

  1. salam. huiisshh..sy tak penah g merasa sakit gigi..mesti sakit kan?

    ReplyDelete
  2. paling x suka pi jumpa doc gigi...

    ReplyDelete
  3. :(( allah sedihnya.......
    sabar ye kak sally...................... <3333

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum Sally, sheila dah sebulan lebih tahan sakit gusi. rasa cam gigi ni jarang pula dekat dengan tempat gigi geraham..hari2 ada je makanan tersorok kat situ. tapi nak jumpa dentist tu haa malasnya lahaaiiii T_________T

    ReplyDelete
  5. adeh...
    rongak dah gg dia..
    mmg perit kalau sakit gg nie..
    boleh jadi demam selagi x cabut

    ReplyDelete
  6. Owh... Fobia sungguh dgn dentist... Hehe

    ReplyDelete
  7. sakit gigi mmg xleh tahan..serammm la nk jumpa dentist...

    ReplyDelete
  8. alamak sedihnya nak wat mcm mana kan..sabar je la ya sally

    ReplyDelete
  9. Moga cepat sembuh dari sakit gigi :)

    ReplyDelete
  10. Tak suka kalau gigi sakit. Moga sembuh cepat ya.

    ReplyDelete
  11. HUHU . Get well soon , Kak Sally ;)

    ReplyDelete
  12. 2/3 minggu thn sakit , hebat tuh . sakit gigi lah yg blh buat mood down n nak mengamuk jer . masih blh mkn lagi , ok lah .

    ReplyDelete
  13. Tahniah sebab dah tak sakit gigi dah

    ReplyDelete
  14. Hahh...ne yang cik seram ne...cik pon baru je pulih dari sakit gigi ne...trauma cik kene cabut gg..4bius beb..uhhhuuuu...kesat peluh..

    ReplyDelete
  15. klinik iman pon ada perkhidmatan untuk gigi ni.alahai cian nya akk kesygn ni

    ReplyDelete
  16. semoga cepat hilang sakit tu sally.. adik akak pun haritu gerahamnya sakit sebab giginya tumbuh berlapis.. akhirnya kesakitan hilang selepas dibedah..

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!