Ayam Goreng :P

4:50:00 PM Sally Samsaiman 26 Comments


Lately ni suka sangat makan ayam...
Ayam goreng...ayam goreng yang lumur dengan garam, kunyit..pastu goreng...
sedap gila weh!
tetiba baru dapat rasakan apa yang Upin Ipin rasa bila nampak ayam goreng....
sedapnya wehh makan nasi putih dengan ayam goreng...

Ibu! nak ayam goreng ~

^___^

p/s : hari ni makan ayam goreng je...sedap!

You Might Also Like

26 comments:

  1. sedap sedap sedap *stail upin ipin :)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum dan salam singgah di petang ahad dik Sally...nak juga makan ayam goreng...oh ayam goreng...sedapnyerr...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasalam..hehehe...sedap gilaaaaa kak Diana!

      Delete
  3. alahai comelnya kak sally jadi upin hihihihi
    Sedap kan T_T Ugh qila pun terliur ni hihihi.
    Umi nak ayam!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...percaya laa..makan ayam mmg sangat menggembirakan ;)

      Delete
  4. Replies
    1. Makan ayam..ratah je..mmg thorbaek kak vee! :)

      Delete
  5. HAHA . Tetiba rasa lapar pulak . HUHU >_<

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Cannot deny! Mmg ayam goreng benda paling sedap...

      Delete
  7. Lapar pulak tengah malam tgk gambar tuuuu..

    ReplyDelete
  8. sedapnya!!..makan panas-panas pun syok..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang penting makan terus...tu mmg feel habis!

      Delete
  9. lya pun suka buat yg mcm sally buat tu lagi sdp kan :D

    ReplyDelete
  10. sedapnya ayam goreng...hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ayam goreng ni lagi sedap daripada ayam KFC woo~

      Delete
  11. Salllyyyyyyyyyy...ko saje jer letak gambo ayam seksi ni kan.....jahat...jahat...jahattttt.....akak nak ayam jugakkkkkkkkkkkkkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahahaha..terlambat! Dah habis semuanya..hehee~

      Delete
  12. tetiba je perut akak berbunyi tengok ayam goreng sally tu.. nak seketul..

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!