Wordless Wednesday!

4:00:00 PM Sally Samsaiman 20 Comments


SEDEKAH.
Mudah tapi berat.
Jangan risau, takde orang jatuh bankrap kalau bersedekah.

^_^

You Might Also Like

20 comments:

  1. tak bankrap der kalau bersedekah, ni akak nak mintak sally sedekah boleh tak? muahahahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana la tau kan..hehehe...boleh je kak...selagi mana sally mampu :D

      Delete
  2. Betul2.. :) Tak jatuh miskin kita bersedekah..

    ReplyDelete
  3. sedekah lah perbuatan yang paling mudah dibuat, tapi berat untuk laksanakan..hurmm. agaknya sayang kan harta dari tambah pahala kot..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan cepat judge orang fizi..haaaa..hikhik..tapi ramai yang macam ni sebenarnya :D

      Delete
  4. bersedekah dengan ikhlas.. in syaa Allah ganjaran rezeki yg kita akan dpr berlipat ganda..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul..nak sedekah pun kena ikhlaskan hati..! :)

      Delete
  5. byk cara untuk melakukan sedekah .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Senyum pun sebahagian daripada sedekah jugak kan kak :)

      Delete
  6. Assalamualaikum dan salam singgah petang rabu dik Sally...sedekah satu amalan yang sangat mulia dan di puji oleh Allah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. wasalam kak diana...so true! sangat setuju dengan akak :)

      Delete
  7. Replies
    1. bersedekah dengan ikhlas.. InsyaAllah ganjaran rezeki yg kita akan dpt berlipat kali ganda..

      Delete
  8. dengan bersedekah insya-Allah rezeki semakin berkat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sangat setuju..nak sedekah pun kena ikhlaskan hati..! :)

      Delete
  9. Mberi lbh baik dr yg menerima, sally.. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. sangat setuju..yg penting ikhlaskan hati..! :)

      Delete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!