Rindu Malaysia.

7:05:00 AM Sally Samsaiman 31 Comments

Hari ni dah nak blk ke Malaysia..seriously rindu Malaysia..rindu makanan..rindu keluarga..camne la nak hidup kat luar kalau jauh kejap dah rindu kan....hahahaha...

Mmg pergi ke Ho Chi Minh ni sekejap je..sbb pergi whole division in office kan..kalau tinggal lama-lama..mau meroyan bos sbb takde org nak buat kerja..hahahaha..Ampun bos!



Hehehe..sape rindu sally?? Hahahaha...ke korang sebenarnya nak tau sape yang menang GA je ni..hikhik...

Doakan sally selamat sampai ye.. :)

You Might Also Like

31 comments:

  1. Best la klw pegi satu division. Company sponsor kah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...mmg best sangat! tak la...bodek incik boss :D

      Delete
  2. Replies
    1. thanks MKL! Alhamdulillah...dah selamat sampai pun... ^_^

      Delete
  3. Sakan Sally bercuti.. Jeles ni..

    ReplyDelete
  4. semoga selamat tiba d Malaysia.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah...dah selamat sampai pun... ^_^

      Delete
  5. balik balik balik ehehe..sekejap je kan sally kat cna

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha...baik! Alhamdulillah...dah selamat sampai pun... :)

      Delete
  6. semoga selamat sampai... ha ha ha, x yah nak rindu2 sangatlah but seriously i know how does it feel... bila balik malaysia mesti cari makanan dulu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...dengki kak oiii! sini susah makan la kak...mahal pulak tu...sadis!!!!

      Delete
  7. Replies
    1. thank you SD! I am having fun here :D

      Delete
    2. Great to hear that! Just enjoy ur trip ya!

      Delete
  8. Replies
    1. thanks kak mia! Alhamdulillah...dah selamat sampai pun... ^_^

      Delete
  9. wah,,,tak sabar ye...welcome back to Malaysia Sally..tekak orang melayu,tak boleh nak makan makanan luar kan..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...tapi kali ni kak..bukan tak boleh..tapi tak jumpa makanan yg halal..!!

      Delete
  10. tak sabar kak sally nak balik. mana2 pegi pun negara sendiri dlm ingatan kan :) semoga selamat sampai kak

    Chaca Monsterr

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. thank you TK...Alhamdulillah...dah selamat sampai pun... ^_^

      Delete
  12. semuga sally selamat sampai... pas tu pilih akk jadi pemenang...hhee...

    gurauan semata

    ReplyDelete
  13. rindu sally ngan smgt nak tau kputusan ga nnti.. hoho.. even zara merapuu kat sna.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha...baiklah..akan ku umumkan secepat mgkn :D

      Delete
  14. Assalamualaikum dan singgah petang lagi...siapa yang tak rindu kat tanah air sendiri...selamat kembali dik Sally..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wasalam kak diana...hihihi...betul tu...Alhamdulillah...dah selamat sampai pun... ^_^

      Delete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!