Kartika Sari.

10:04:00 PM Sally Samsaiman 15 Comments


Kartika Sari...
Buat mereka yang selalu pergi atau pernah berkunjung ke Indonesia terutamanya ke Bandung, mesti tau jenama ni...Kartika Sari merupakan antara jenama kek yang popular la kat sana...Sally yang dah 3 kali ke Bandung...setiap kali sebelum balik ke Malaysia, harus lah berkunjung kesana...

Tapi tahun ni tak ikut mama kesana...so, kali ni mama la yang belikan kek ni...kek kukus ni mmg terbaik la sally cakap...serius tak tipu wooo..hihihi....kalau bagi sebekas pun...boleh hadap sorang-sorang kot..hahahaha...

So, kepada yang nak berkunjung ke sana...sally sarankan korang beli kek ni...sure takkan menyesal....

**Menulis dalam keadaan air liur meleleh sebab sebekas dah habis...esok nak g umah mama lagi...**

You Might Also Like

15 comments:

  1. Sallyyyyy, nak sikitttt! hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. errr...tak cukup la aisya...err...er...

      Delete
  2. Ya allah betul, kalau ke bandung mmg takleh tinggal ah kartika ni heee~~~ <3333

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap gila kan..? like seriously! hahaha

      Delete
  3. HUHU . Patutlah , brownies memang sedap la cerita dia . HIHI :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I can't deny it anymore..mmg sedap gila mas :)

      Delete
  4. serius memng sdap kek ni..
    slalu klau kak p sana..
    memng kek brand ni x mis bawa balik :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..? kan..? *gimme five*
      sally suka gila kek dia ni sobri :D

      Delete
  5. akak yang membaca entri sally pun meleleh air liur.. hehe.. nak sikit..

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!