Sunday, February 16, 2014

I'm away ~

16th February!

Today was the day.
hari ni la hari yang sally tunggu-tunggu...hari di mana sally akan terbang di awan biru untuk bercuti...ada sesape dah dapat tangkap ke mana hala tuju sally kali ni..??

Okay la...sebenarnya tak jauh pun...nak ke Vietnam je pun...kepda yang mana excited cakap Sally nak Korea tu, sila la bersedih sebab sally belum nak ke sana lagi..belum cukup duit nak masuk meminang Yonghwa...so, tak boleh pergi...hahahahaha...

Flight sally pukul 9am...ni sally update guna fon je...Jangan rindu sally tau! Doakan sally pergi dalam keadaan baik dan juga pulang dalam keadaan yg selamat...InsyaAllah...lepas blk nanti sally umumkan sape yang dapat cenderahati daripada Sally...weee~


13 comments:

  1. have a safe journey my loveee ehehehe

    ReplyDelete
  2. lek lok jaga diri tu... jangan nangis rindu akak dah... :p

    ReplyDelete
  3. selamat cuti2 ya sally.... jangan lupa ole2 tau... hihihi

    ReplyDelete
  4. ok semua jawapan peserta jauh tersasar :l jaga diri Sally.. bonne vacances :'D

    ReplyDelete
  5. Yeaahhh! Konah ckp sally ke vietnam....selamat bercuti

    ReplyDelete
  6. HUHU . Hati-hati dalam perjalanan kak dan selamat bercuti :D

    ReplyDelete
  7. Selamat bercuti..
    Semoga selamat sampai ke destinasi yang hendak dituju ;D

    ReplyDelete
  8. selamat gi selamat balik... sebenier...kekee....

    ReplyDelete
  9. Huhuu..da kompom la akk x dpt cenderahati tu..akk ingt g US.
    Hope slmt pergi dan balik ye..belikan akk kain cotton english sepasang tau.hehee

    ReplyDelete
  10. haramak...salah teka lah plk..haha

    ReplyDelete
  11. yeay!!! ehehe..selamat bercuti sally

    ReplyDelete
  12. semoga sally selamat pergi dan kembali.. :D

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!