Heading home.

1:43:00 PM Sally Samsaiman 31 Comments


Yeay!
Menunggu.
Menunggu si Merah putih masuk..so,nanti dah boleh masuk dan terbang ke Malaysia..tak sabar nak touch down Kuala Lumpur.


Tetiba kat sebelah ada Korean Air..kalau buat-buat salah naik boleh tak?? Hahaha..titew nak jumpa dengan yonghwa...huhu..boleh tak?? :)




You Might Also Like

31 comments:

  1. yong hwa ada kat msia skang ni... takde kat korea....hahaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak tipu ni...dia ada kat Korea tgh nak buat album baru kan..hahaha

      Delete
  2. semoga pjalan dlm lindungan Allah dan selamat smpai .. amin ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah...dah selamat sampai pun... ^_^

      Delete
  3. buat buat lupa jelah ..naik je Korea Airline tu..mana tau dia kat dalam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan kak kan..?? tapi hari ni kena kerja..tukar plan dah! Alhamdulillah...dah selamat sampai pun... ^_^

      Delete
  4. selamat kembali ke malaysia sally

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks lya.. Alhamdulillah...dah selamat sampai pun... ^_^

      Delete
  5. Replies
    1. eh, tak...kenapa ye...sally bercuti ke Vietnam...

      Delete
  6. kahkah.. buat2 salah naik . mcm besh je kan.. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan kak..? hahaha...pastu cakap bhs korea sikit...sure tak kantoi ! -_-'

      Delete
  7. Replies
    1. Alhamdulillah...dah selamat sampai pun... ^_^

      Delete
  8. Replies
    1. thanks! Alhamdulillah...dah selamat sampai pun... ^_^

      Delete
  9. assalamualaikum sally...nak balik ke mana ni...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wasalam....balik ke Malaysia mama :D
      Alhamdulillah...dah selamat sampai pun... ^_^

      Delete
  10. hehehehe...eh2...blh ke buat mcm tu?thehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...seharusnya la tak boleh kan...mana lepas!

      Delete
  11. Lalalala welcome homeeeee kak sally <33333
    rest well yaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you qilah!! Alhamdulillah...dah selamat sampai pun... ^_^

      Delete
  12. Replies
    1. terima kasih kak aiza...Alhamdulillah...dah selamat sampai pun... ^_^

      Delete
  13. ni klu tetiba nampak kelibat yonghwa kat airpot , trus pengsan !

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...sally kejar dia dulu baru sally pengsan kak! :P

      Delete
  14. mcm mna percutian sally?best x?best x?mesti bestt kan.....ehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. overall okay la...tapi blk kurus! susah nak cari makan..yg ada kedai mahal je :(

      Delete
  15. X sbar nak balik ke tanah air kan.

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!