Hadiah yang bakal dimenangi oleh peserta Holiday GiveAway by Sally Samsaiman!

10:45:00 PM Sally Samsaiman 21 Comments

Amboi tajuk...tak boleh panjang lagi ke sally..?? hahaha...saje je nak kasi korang baca panjang sikit...baru excited kan..??

Tadaaa!


Ni antara keychain, fridge magnet yang akan sally bagi kepada yang menang...hihihi...even nampak banyak...tapi sebenarnya ada ramai yang dah menunggu ni...sally pulak hbs duit sbb shopping...nasib baik teringat nak beli..hahaha...kalau tak...mmg korang tak dapat pape la jawabnya..hihihi...

alololo...sally gurau jela...sally dah janji...mesti sally akan bg juga..jangan risau...

esok la baru bgtau sape menang ek..? Saje nak kasi korang tak lena tido sikit :P

You Might Also Like

21 comments:

  1. bestnya!bestnya!rugi btul xsempat join.huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. kenapa..? kenapa..? kenapa nana lambat sangat!

      Delete
  2. Replies
    1. malam ni doa lebih-lebih sikit..hihihi :D

      Delete
  3. Replies
    1. sila sabar menanti sehingga esok hari ye :)

      Delete
  4. wahh bestnyer..yg best pergi melancong =D hehe

    ReplyDelete
  5. seb baik ada beli.. kalu tak akk geget ...hheee... mintak2 akk lah yg menang...amin...

    ReplyDelete
  6. lol, segmen nie ble plak sally...

    ReplyDelete
  7. ahhh jealous jealous . nak jugak hiihi =)

    ReplyDelete
  8. banyaknya sapala yg brtuah tu ekk

    ReplyDelete
  9. aduhai...sally...nak ler fridge magnet uth...hihi

    ReplyDelete
  10. wah banyaknya hadiah..kita nak satu blh

    ReplyDelete
  11. best nya semua hadiah tu.. akak tak dapat join segmen sally tu..

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum sally, wahh banyaknya! untunglah siapa yang menang tu. hiewhiew ~~~

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!