Monday, February 3, 2014

Asthma lagi -_-'

Bila malam je asthma...nak dekat setengah botol dah minyak angin letak kat dada...tapi still lagi rasa sesak nafas...fuhh...Allah, kalau nak ambil nyawa ni...ambil la tanpa memberi kesakitan.

Aku terlalu lemah Ya Allah, terlalu sakit.

Rasa malas nak bergerak. Hanya mampu duduk dan cuba bernafas.

Doakan sally kembali sembuh ye.


13 comments:

  1. Sakit tu kifarah insyaAllah.... Redha je sally"... Semuga cepat sembuh....

    ReplyDelete
  2. Get enough rest cik Sally.. T_T
    Tak mampu saya di sini buat apa-apa..
    Huhu...

    ReplyDelete
  3. Astaghfirullahallaziim sally.. bw mgucap tauu.. jan wt keja berat2. Fikiran tu kena free kn.. bykkn rehat dlu ya sally..

    ReplyDelete
  4. Banyakkan rehat & semoga cepat sembuh kak Sally :)

    ReplyDelete
  5. Sabar la ya kak sally ^^ saya pun ada asthma gak. Letih rasa nak benapas. Rasa malas nak benapas pun ada

    ReplyDelete
  6. Kak sally... semoga cepat sembuh yeaa . Rehat bnyak2..

    ReplyDelete
  7. kesiannya sally, sabar ye.. insyaallah sembuh nanti tu

    ReplyDelete
  8. sally ade athma...same mcm aqim....keep calm...get well soon sally.....

    ReplyDelete
  9. Take care Sally..kalau teruk jumpa la doktor ya. risau dengar

    ReplyDelete
  10. Kena cepat2 pergi jumpa doktor untuk dapatkan rawatan ya... Jaga diri dan kesihatan.. Moga cepat sembuh...

    ReplyDelete
  11. Semoga dipermudahkan & cepat sembuh ye Sally.. aamiin..

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!