Friday, February 7, 2014

17 comments:

  1. Biasanya tahu baca tapi tak tahu makna.nice sharing sally.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kadang tu terlupa kak..hihi...thanks! :D

      Delete
  2. Kalau hafal ada nasyid tentang al-fatihah ini mesti dpt ingat makna dia. Sekarang banyak source terpulang nak atau tak aje kan Sally.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu kak zakie...tp skrg nak suruh dengar pun org malas..hihi :D

      Delete
  3. nice sharing dear..mmg baca ayat2 Al-Quran ni, kita perlu tahu maknanya sekali. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul...bila kita faham...kita dapat hayati.. :)

      Delete
  4. nice sharing sally..banyak manfaat al-fatihah ni..cuma kita je tak tahu kan..

    ReplyDelete
  5. sally...bace tajuk...trus bkk...biasenye al fatihah kan sedekah kpada sesiapa y tiade...ok nice sharing...=)

    ReplyDelete
  6. surah al fatihah ni penting kita tahu makna... hafal lah, tak susah... bila solat tu bersungghlag bila sebut ihdinassirathalmustaqim...

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!