Wordless Wednesday!

6:30:00 PM Sally Samsaiman 27 Comments


Coffee Americano. Entry related --> HERE

You Might Also Like

27 comments:

  1. Oh, Yong hwa suka air tu eh ;) hee. Tak pernah rasa lagi Coffee Americano.. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup sally! hehehe...cuba la rasa kalau boleh layan :)

      Delete
  2. singgah jelah..tak thu nak komen apa..hihihi

    ReplyDelete
  3. akk addicted to kopi jugak... tapi kopi melayu la...hheee

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...lebih kurang je pun rasa dia kak :)

      Delete
  4. miahahahaha nak juga highlight coffe starbuck ihiks

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL...mana ada Starbucks la Ika oii...org highlight Americano :)

      Delete
    2. tak kira! starbuck juga ahahahah :P

      Delete
  5. Yes! We both same! I love coffee! Hahah!

    Tapi bukan Americano lah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeay! kita boleh kawan...geng! gimme five!! :)

      Delete
  6. saya kalau minum coffee mesti pening.. hehe..

    ReplyDelete
  7. hihih.. tergelak mama baca komen ikhwan...

    ReplyDelete
  8. Tak pernah rasa lagi. Singgah sini :)

    ReplyDelete
  9. kopi o melayu jer la murah sama jer

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup...sama je pun...kecuali yg kat kedai coffee tu freshly brewed :)

      Delete
  10. nampak dalam bulatan merah tu ha. hehe

    ReplyDelete
  11. mesti sally pun suka kopi tu juga kan? hehe..

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!