Success.

8:00:00 PM Sally Samsaiman 14 Comments


Rasanya ayat kat atas ni dah menjawab semuanya tentang kejayaan...betul tak..?

Macam kalau kita terdesak untuk dapatkan oksigen untuk bernafas, kita akan cuba sedaya upaya untuk dapatkannya kan...sebab kita nak terus hidup...sama jugak la kalau kita berkehendakkan sesuatu...kita kena berusaha sampai la kita dapat...

Macam sally...sally sekarang tamak...sally sedang berusaha untuk menjadi seorang pekerja dan jugak seorang pemegang ijazah...and I need them desperately as I need those oxygen...hehehe...

Pray for me ya!

Jangan lupa berusaha! dan tawakal kepada Allah... ^_^

p/s : dah baca pasal Ephyra...?

You Might Also Like

14 comments:

  1. Betul2! Berusaha sampai kita berjaya ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Indeed! Semoga berjaya jugak utk sally!!

      Delete
  2. good luck sally...dlm ape jua y di citakan...pray 4 u...=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you ct..! Aminn...semoga berjaya jugak ya...

      Delete
  3. insyaAllah. Boleh. Good Luck! :)

    ReplyDelete
  4. Jgn lupa niat kerana Allah... Pasti Allah bantu.... Fighting sally....

    ReplyDelete
  5. yeah! good luck! semoga dipermudahkan apa shj yg kita buat :)

    ReplyDelete
  6. In Shaa Allah Sally..you can do it with Allah's Will

    ReplyDelete
  7. Betul kak sally. Qila nak sangat ughh!!!
    Hehehehhe best of luck kak sally u will succeed!!! ;)

    ReplyDelete
  8. moga sally berjaya ekk..sally passti blh

    ReplyDelete
  9. semoga apa yang sis rancang dipermudahkan Aamiin :)

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!