Friday, January 10, 2014

Not feeling well :'(

Honestly!

Hari ni bangun pagi tadi...rasa badan tak sihat sangat...badan rasa lenguh...kena selsema...nak bangun pagi tadi pun kena bergantung kat kerusi...nak pegang barang pun rasa tak larat sangat....tak tau kenapa tetiba kena camni...sebab selalu kalau nak demam akan ada tanda-tandanya laa tapi ni takde...

Mungkin sebab penat sangat kot...rasanya semalam takde kena hujan pun...kalau kena pun blk daripada exam tu dah terus mandi,solat semua....macam kena demam urat pun ye jugak...sekarang ni tgh selsema...daripada pagi tadi dok asyik bersin je....


p/s : terasa kepala berat...mcm nak jatuh je kepala ni -_-'

40 comments:

  1. alahai..ciannye..mkn ubat..rehat ok :)

    ReplyDelete
  2. cian sally..dugaan tu sabar ekk

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmm...tu la...rasa penat sangat asha :'(

      Delete
  3. rajin makan ubat...hope segera sembuh.....

    ReplyDelete
  4. Semoga cepat sembuh kak Sally.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih Hajar...doakan kak sally ye :)

      Delete
  5. lorhhhh sally...are u ok?? ni mcm mana boleh tetiba sakit pula ni haa..aishhh..jaga diri baik2....dmm mengejut ni kdg2 bhaya sikit....

    get well soon :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu...I'm okay...entah la...demam tetiba...

      thank you! :)

      Delete
  6. jga diri sally.. makan obat tu.. ^^

    ReplyDelete
  7. semoga cepat sembuh..dengar lagu yong hwa, ok kut?

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks kak Zila...huhu...lagu tu dengar tetiap hari :P

      Delete
  8. syafakilllah. semoga cepat sembuh ye Kak Sally.

    ReplyDelete
  9. allah :(
    dont get sick kak sally!!!!
    <3

    happy healing ok!!!!!
    u r in my prayers :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah demam dah pun qilah...sob sob :(

      On the way..thanks!

      Delete
  10. musim orang demam sekarang ni cik sally.. jaga diri baik2.. jangan lupa makan ubat =)
    ingat ye, nak sembuh amalkan mandi selepas subuh & sebelum matahari naik. inshaAllah berhasil.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la...mgkn jugak Gee...baik!
      sally selalu mandi pagi...mandi before nak subuh....tapi lagi demam ada laa...huhu

      Delete
  11. er, demam urat tu macam mana eh Sally..

    jaga kesihatan, mkn ubat and banyakkan berehat ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Demam urat tu bila badan kita sakit tanpa sebab..mcm kita xde pun angkat brg berat ke...tapi bdn sakit...

      Thanks aisya....

      Delete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!