Never give up.

8:00:00 AM Sally Samsaiman 20 Comments

Dalam hidup ni kadang-kadang ada satu tahap kita buat sesuatu sampai kita rasa nak putus asa...baik dalam pekerjaan ataupun dalam kehidupan....

Tapi kita kena faham...selama mana kita hidup..kita tak boleh putus asa...kita kena cuba sebaik mungkin dan cuba berusaha untuk capai apa yang kita inginkan...

Bak kata pepatah, kalau tidak dipecahkan ruyung manakan dapat sagunya...kalau kita tak berusaha,mana nak dapat hasilnya kan...kalau kita cepat putus asa, camne kita nak berjaya..kan?

You Might Also Like

20 comments:

  1. jangan pernah berhenti berusaha... ^_^

    ReplyDelete
  2. Akak biasa putus asa bila buat kuih asik tak jadi je,terus malas dah.hehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. alololo...jangan la gitu kak...usaha sampai jadi..!

      Delete
  3. usaha tangga kejayaan..kalau tak berusaha...dok kat tangga tu je lah sampai ke tua...kan kak sally :D

    ReplyDelete
  4. betul tu ^-^ mana nak datang kejayaan tanpa adanya usaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. usaha selagi mampu...moto kita pada hari ni ye..hehe :)

      Delete
  5. Jangan berputus asa.. berusahalah selagi mampu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu sally...usaha tu tangga kejayaan :)

      Delete
  6. kadang2 zara ada jg rasa mcm putus asa.. tp if zara pikir balek.. knp nak putus asa sedangkn kita bleh try buat lg kn.. dr sna kita nmpk Allah syg pada kita.. Allah bg ujian kat kita sb Allah tau kita berupaya jalani ujian tu. So.. dont frust.. cuba dan cuba lagi.. D sbalik kegagalan ada sesuatu yng menanti kita .. wewee ! jom berusaha ! hikhik

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu Zara...kalau kita putus as...camne kita nak sambung kehidupan kan..? :D

      Delete
  7. Betul kena terus bangun. Naik turun tu resmi kehidupan. Mungkin saat kita rasa berputus asa sebenarnya ada berapa jejak saja lagi untuk kejayaan. Semuanya rahsia Allah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu IM...setiap sesuatu yang berlaku tu ada hikmahnya :)

      Delete
  8. betul tu sally.. apa yang penting sah berputus asa..

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!