Malaysia negara paling gembira.

11:00:00 AM Sally Samsaiman 13 Comments



Bila baca Berita Harian pagi tadi...rasa nak ketawa pun ada....rakyat Malaysia merupakan rakyat yang paling gembira di Asia...hahaha...mmg kelakar...tapi betul jugak laa...kalau kita tengok negara-negara luar...contohnya Korea, rakyat dorang sebenarnya ramai yang stress dan ramai yang memilih untuk membunuh diri bila dah tak tahan dengan desakan hidup...

Tapi kat Malaysia, yang rata-ratanya rakyat melayu dan beragama Islam...sally rasa kalau kita stress pun, dengan membaca al-quran or berzikir...sedikit sebanyak boleh kurangkan rasa tekanan dalam diri tu...kan..? tak tau la orang lain...tu bagi sally laa...

Dan sally sokong artikel ni sebab sally merupakan salah satu rakyat Malaysia yang gembira juga....sebab bulan ni dapat bonus...hehehe...alhamdulillah...and bos sponsor g bercuti bulan depan...hehehe...pergi kemana tu..? itu nanti sampai masa sally reveal...okay..?

p/s : I'm started to fall in love with 2014...

You Might Also Like

13 comments:

  1. Haaa...sokong jugak la sebagai rakyat malaysia yg gembira ni...haha..wahh..g bercuti eh sally..selamat bercuti bulan depan... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...bagus Niesa ni! positif! hahaha...thanks Niesa :)

      Delete
  2. harap dapat kekalkan kegembiraan ni...

    ReplyDelete
  3. mengejutkan juga kajian ini.. jika benar semoga terus bergembira.. :D

    ReplyDelete
  4. kita pun gembira sebab tahun ni banyak perkara baru nak buat. walau mencabar tapi bestkan...gembira yeay!!!!

    ReplyDelete
  5. Alhamdulilah , sekurangnya kita masih rasa nikmatnya kegembiraan tu bila bersama dgn org yg tersayang :)

    ReplyDelete
  6. nak ikut nak ikut nak ikut pgi bercuti tu ! haha ALHAMDULILLAH dengan rasa yang kita ada skrang nie. :)

    ReplyDelete
  7. wahhhhhhhhhhhh hihihi good for u kak sally <3333

    ReplyDelete
  8. Yezzzzaa. Sepp sikit! Saya rakyat malaysia yang paling gembira. Wahaha :D

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!