I'm a nice human.

6:30:00 PM Sally Samsaiman 11 Comments


I'm a nice human, if you do so.

Senang je basic hidup ni...korang buat baik, orang pun akan buat baik...mungkin ada segelintir la kena pijak kepala...tapi fikir balik laa...apa la sangat yang korang dapat kalau buat jahat kat orang..? kan..?

Sally pun macam ni...serius cakap la...kalau orang berbudi bahasa...sally akan jadi sebaik-baik manusia...tapi serius...sally pantang kalau orang cuba nak pijak kepala dan buat benda yang tak baik kat sally or family sally...sally tak reti nak maafkan orang kalau perbuatan dia dah keterlaluan!

p/s : I'm not in the mood -_-'

You Might Also Like

11 comments:

  1. haa sama.. ika faham sangat dan dapat rasa apa yg sally rasa tu.. kdg2 kita layan org baik je.. tp org xlayan kita mcm kita layan mereka.. huhu. dats life.. apa2pun semoga sally sabar.. =)

    http://cartiecacloset.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum dan salam singgah sini dik...betul tu...berbuat baik berpada-pada...berbuat jahat jangan sekali...

    ReplyDelete
  3. mesti ada org buat sally marah ni kan skggg. sabaq naaa.. tp betullah. kdg2 geram dgn org y xreti bahasa nih

    ReplyDelete
  4. dan kena percaya dengan hukum karma. :) :)

    #sabar kak sally. hana pown biasa sangat kena. tak apa. one day dia kana rasa mcm tu. :)

    ReplyDelete
  5. betul kak sally! kita buat baik dgn dia n dia buat baik dgn kita. hidup senang :)

    ReplyDelete
  6. Sabar my dear. Biarlah ALLAH yang membalas perbuatan tu. Tapi kalau nak bagi dia paham, sila bertindak supaya dia dpt pengajaran yang setimpal

    ReplyDelete
  7. Sapa yg buat kak sally marah ni haih.
    T_T

    ReplyDelete
  8. haah btl tu sally..kalau kepala kita dah kena pijak memang nak cari nahas tu org

    ReplyDelete
  9. bukan susah nak buat baik, nak dengan tak nak je... tapi kita selalu pilih taknak dgn pelbagai sebab dan alasan...

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!