BR1M akan mula disalurkan bermula Februari

9:19:00 AM Sally Samsaiman 12 Comments

Berita baik buat semua rakyat Malaysia yang berkelayakan untuk dapat BR1M...hehehe...semua muka happy je dapat duit kan....sally tak dapat la sebab sekarang tgh sambung degree kan...dapat la voucher buku...huhu...sadis!



p/s : Sally nampak korang senyum tu...hehehe...suka la tu!

You Might Also Like

12 comments:

  1. untung leee. hehe. hari isnin ni bagi duti kat budak2. hihi. confirm semua budak hadir :)

    ReplyDelete
  2. wah berita baik ni, bolehlah semak sama ada mama akak layak dapat ke tidak ni...

    ReplyDelete
  3. bukan depan tu ada 28 hari..bila tu? hehe

    ReplyDelete
  4. Eh...kita baru je up entri ni..samalah pulak. tapi sally buat dulu..hehe

    Nice sharing

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!