Problem.

2:00:00 PM Sally Samsaiman 3 Comments

The problem is I got no problem,
do you got problem with that..?
p/s : Problem kejap otak nak absorb benda ni..hahaha

3 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

Humble.

11:30:00 AM Sally Samsaiman 1 Comments

Orang tua-tua kata ape..? "Ikut resam padi, makin tunduk makin berisi"..hah! so, kita pun kena la macam tu...semakin tinggi pangkat atau semakin tinggi kedudukan kita, jangan la kita jadi sombong bongkak mahu pun riak...sebab semua tu pinjaman Allah je...dalam masa 2 saat tu Allah boleh ambik balik nikmat yang DIA bg kalau kita tak bersyukur...kan..?

1 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

No More Monday Blues ~

9:00:00 AM Sally Samsaiman 3 Comments

Selamat Pagi!
wahhh...pagi lagi dah keluar gambar Yong Hwa kat blog sally...
pemangkin semangat pagi Isnin la katakan...hahaha...camne pagi isnin..? sihat ke semua..?
yang mana bekerja tu, sila ikhlaskan diri..okay..?

Love & Hugs!

3 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!