Menangis guling-guling!

11:46:00 PM Sally Samsaiman 3 Comments

Assalamualaikum...

huwaaaa....nak nanges....hehehe...bukan sebab apa pun...sebab sally belum berkesempatan nak g tgk Fast & Furious 6...sedihnya...takde geng langsung nak g tengok...alahaii....

mmm....hari selasa dah gaji...so, hari rabu InsyaAllah nak g tgk wayang jugak! kena pastikan....sentap gila bila budak-budak kat FB including sally punya lecturer pon dah g tgk kot!!

hehehe...sekarang nak tido...yela! esok kena kerja pulak...sehari cuti,sehari kerja,sehari cuti...pastu masuk balik kerja...apa pun tak boleh! lupa nak mintak cuti dengan Dato'!

sape nak join sally g tgk Fast & Furious 6 rabu depan...datang la join kat TGV KLCC...okay??

3 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

Berjinak dengan 8share/says.

3:30:00 PM Sally Samsaiman 3 Comments

*Sally buat sticky post yaaa*

Assalamualaikum...

selepas Heartbeat, Nuffnang...sekarang sally mula berjinak dengan 8share or says....sally bukan la blogger tegar yg setiap hari nak update...sebab takde idea...nak kata jenis yang selalu hangout pun tak jugak...ohhh! pity me haa..? so, sebabkan ke tidak tegar nya sally...so, earning pun macam nak tak nak jer...heartbeat pun belom dapat cashout...encik Nuff pun, Jauhhhhhhh lagi perjalanan...tp 8share! dah berkembang dengan pesat!!

atas dasar sokongan....sila la klik link-link ni yer....sayang semua!!! xoxo


p/s : kalau nak sally klik balik...tinggalkan link kat ruang komen okay?

3 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!