Segmen Blog Review and Bloglist Bulan April

7:48:00 PM Sally Samsaiman 6 Comments

Assalamualaikum...
Short segmen before nak siapkan design kad kawen abang..

klik banner to JOIN



TAG:

6 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

Cincin Dengan Mesej Dalaman Rekaan Jungyun Yoon

1:25:00 PM Sally Samsaiman 8 Comments

Agak kreatif la cincin yang ada mesej dalaman macam gambar kat bawah ni. Beberapa tahun lalu, penyanyi Korea pernah menulis lagu mengenai tanda selaran matahari yang beliau dapati di jarinya selepas dia berpisah dengan teman wanitanya dan membuang cincin yang dia telah pakai untuk jangka masa yang panjang. Ini adalah cerita yang diilhamkan Jungyun Yoon untuk membuat cincin ini dengan huruf tersembunyi di bahagian dalam. Harga bermula dari $ 120 hingga $ 780 di yoonjungyun.com 









 
 
copy cat from : Pen Patah
 
comel jer kan...? :) 

8 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

Pictures we didn't take before Digital Cameras exist :)

1:08:00 PM Sally Samsaiman 3 Comments

Assalamualaikum.. 

^_^


betulkan...?? betulkan...?? baik korang ngaku...hehehe..

3 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

Bersemangatlah org yang malas bersenam.

11:13:00 AM Sally Samsaiman 3 Comments

Assalamualaikum...

hehehe...hari ni sally kebetulan on fb kat opis...godek punya godek...ternampak la sorang kawan sally yg obses kurus ni...hahaha...dia dah la kurus...tapi dia selalu cakap yg dia gemuk...kalau dia yang kurus pun cakap dia gemuk...sally ni kategori ape..? =.="

*stress!!

jom tengok tips bersenam utk org yang malas macam korang !

*eh...macam sally...=.="



3 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!