Sakit Tekak :(

2:52:00 PM Sally Samsaiman 6 Comments


assalamualaikum...hari ni sakit tekak...bangun pagi tadi jer dah rasa perit semacam...makin petang makin sakit pulak...pulak duduk bawah aircond...lagi terasa sakit peritnya tekak ni...nak tutup aircond kag,kesian kat kawan-kawan yg lain...so,dapat slow kan pun dah cukup elok...alhamdulillah...nasib baik lah kan sakit tekak takde kaitan dengan tangan...so,masih lagi boleh menaip...kan...? tapi sesapa yg call...mmg tak dapat nak layan...cakap pun macam cakap dengan semut dalam gula...eh..?

ohh...sally ada satu berita gembira kepada penggemar CENDERAHATI atau omputih panggil souvenirs...hehehhe...esok sally akan jalankan satu GA...so,sesape yang berminat...bolah la join...tau...ok..? doakan kesihatan sally yer...insyaAllah :)

6 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!