Kenaikkan Kadar Tol Mulai 2014 !!

9:10:00 AM Sally Samsaiman 29 Comments

Hehehe...maaf ye...pepagi dah naikkan kadar stress korang...bukan apa...Sally hanya rasa terkejut dengan kenaikkan yang bagi sally terlalu tinggi...Sally bersyukur sebab jalan yang sally nak kena lalu sehari-hari untuk ke tempat kerja tak memerlukan sally memalui jalan yang bertol....untuk ke UiTM pun sally melalui laluan MRR2 dan hanya melalui tol KESAS...yang mana telah diturunkan kadar tolnya pada April 2013 yang lepas...


 Sally harap yang mana yang melalui tol-tol kat atas ni jangan la stress ye...anggap jela cubaan..huhu...jangan lupa mohon BR1M ye...rugi kalau tak mohon..hehehe....

p/s : Malaysia -_-'

You Might Also Like

29 comments:

  1. dok jb lah sally, tol takde.. hihi

    Boleh jenguk mama di sini.. Mommy As Blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...aduhai...KL is my life la mama...wee~ hikhik...

      Delete
  2. kita dah kemaskini dah hehe..sib baik kat tempat kita nie tak ada dikenakan tol..minta2 tak adala diwujudkan

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe...kemaskini apa..? huhu...alhamdulillah ^_^

      Delete
  3. banyaknye kenaikan...naseb baik rietta cuma guna tol jambatan pulau pinang...yang laen laen ikut jalan dalam...kecuali klu keluar kawasan...

    ps....salam perkenalan...datang dari blog mia liana...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe...org luar dari KL happy la..hikhik...

      p/s : dah follow ^_^

      Delete
  4. nsb xguna tol tuk ke tempat kerja..ahks

    ReplyDelete
  5. peh..byk jugak ye naik...emmm....

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg banyak...almost RM2 kot..hoho...kesian org yg lalu sana...

      Delete
  6. Byk sgt naiknya tu kan..2014 byk yg naik dgn elektrik nya lg,pun boleh tahan naiknya hmpir rm5.gaji still gitu je..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup...tariff elektrik naik 1.6%..huhu...so sad laaa :(

      Delete
  7. huhu.. cuti2 duk umah jela... huhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuti-cuti cari part time la...tak termampu nak tanggung kos sara hidup skrg -_-'

      Delete
  8. Haih sabor jelah kan kak sally. Jom pindah korea. Eh hihihiks

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amboi...sampai ke Korea bawak diri haaa...hehe

      Delete
  9. tak payah je lah CnBlue datang Malaysia. Takde org nak tunggu pun diorg datang. :P

    (alamak, habislah Sally marah ni nanti)

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL...apa kaitan dgn tol naik ni...? Hehe...kejam la aisya.. ^_^

      Delete
  10. HUHU . Even tak nak kereta , kesian kut kalau balik dengan kereta member terpaksa bayar 7 tol dekat RM30 lebih . Hmmmm :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau takpe Mastura..kak sally ni pun nasib je g kelas tak kena tol yg naik harga

      Delete
  11. Replies
    1. betul tu kak...kalau tak kena keluar dari Malaysia pulak..hikhik ^_^

      Delete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!