Craving for Korean foods.

10:53:00 PM Sally Samsaiman 30 Comments

Terasa lama dah tak makan jeon, ttoekboki, bulgogi, kimchi jjigae, bibimbab, kimbab dgn mandoo....well, yang paling penting....kimchi....wahhhh...banyak nye benda craving tgh malam ni...ni ada tanda-tanda nak kena g serang restaurant Gomonae ni...haha...sebut nama pun dah telan air liur...
Sape rasa nak g teman sally...?? Hehe...ajak ain jela nanti..

 tetiba ada gambar JungShin pulak pegang kimchi...hahaha...nak jugak selit cnblue kan...lama dah tak cerita pasal dorang...hihi...sebut Korea je ingat CNBLUE...boleh gitu..?

Kimbab

kimchi jjigae

bibimbab

ttoekboki

Jeon

p/s : sila jangan meleleh air liur..lap..lap..hbs basah laptop tu nanti...hehehehe...eh, sally bercakap pasal diri sendiri ke..? hahaha :)

You Might Also Like

30 comments:

  1. akak buat saya jadi lapar memalam ni,haha :p nak nak :p

    ReplyDelete
  2. Uhmm,sedapnya kak sally.Tetiba rasa lapar pulak baca entri ni,huhuhu T^T

    ReplyDelete
  3. teringin nak makan kimbab dgn jjampong D:

    ReplyDelete
  4. Best ekk kimchi?? Mcm menarik jeaaa. Hee

    ReplyDelete
  5. nampak sedap.. akak tak pernah mencuba makanan korea..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak kena cuba kak...boleh la kenal makanan luar.. :)

      Delete
  6. serius xlalu nk mkn mcm ni..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedap haa...hahahaha...cuba sekali...jom..?

      Delete
  7. Replies
    1. Kalo aisya ada kat KL dh lama sally bawa... :)

      Delete
  8. Sally apa susah masak la Sally... ^_^ akak pon dah lama xmasak masakan korea ni

    ReplyDelete
  9. Sedapnya shushi. Laporrrr :O http://mistaqila.blogspot.com/2013/12/tutorial-daftar-8share.html JOM DAFTAR !

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!