Congrats Wan!

12:42:00 PM Sally Samsaiman 17 Comments


 Yeay! alhamdulillah...ingat tak sally tgh berkira-kira nak ke wedding kawan sally kat Melaka..? actually dia nikah semalam...hehe...sebab kan semalam sally ada kelas, so ada few budak kelas je yang pergi...

majlis nikah berlangsung pada pukul 2.30 petang...mengikut whatsapp yang member kelas sally hantar...Wan sah jadi suami dengan sekali lafaz kepada isteri dia yang sally lupa tanya nama..hahaha...kejam gila kan..? hehehe...nanti sally dah tau nama sally kasi tau korang la ye...

kalau korang la...pergi wedding kawan more important kan..? hehehe...same to me! :)

posted from Bloggeroid

You Might Also Like

17 comments:

  1. wah,tahniah buat kawan kak sally tu... :)
    yep! kawan lebih penting kan? :D

    ReplyDelete
  2. Tahniah buat kawan kak sally .. Bilalah kak sally punya turn pulak :) hehe

    ReplyDelete
  3. Tahniah buat mereka :) semoga kekal dan bahagia :)
    New Entri : 2000 Followers !

    ReplyDelete
  4. Errmm.. comeynya kawan cik sally tu.. :D

    ReplyDelete
  5. tahniah for your friend...Melaka kat ner tu?

    ReplyDelete
  6. memang penting. siap save the date.

    ReplyDelete
  7. tahniah wannn.. eceh.. cam kawan lama plakk hahha

    ReplyDelete
  8. tahniah buat beliau :)
    Assalamualaikum Sally.. hai, apa khabar?.. lama tak singgah sebba Ros cuti seminggu :)

    ReplyDelete
  9. tahniah kepada wan.. semoga diberkati Allah selalu dan kekal hingga ke syurga.. :D

    ReplyDelete
  10. yess kenduri kawan more important. tahniah utk kawan kak sally :)

    ReplyDelete
  11. tahniah kepada wan dan isterinya, semoga bahagia dan kekal hingga hujung nyawa :)

    ReplyDelete
  12. tahniah wan..biar pun tak kenal..hihi

    ReplyDelete
  13. Betul betul betul wedding kawan lagi penting.. sekali seumur hidup hehe :)

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!