Akhirnya!

2:58:00 PM Sally Samsaiman 21 Comments

Remember this post <My lovers sending his gift from Busan,Korea>...?? Sally ada jugak post teaser dia...hehehe...

Alhamdulillah...selepas hampir sebulan lebih tunggu, akhirnya Kak Nadia hantar jugak...dia busy kerja...sebab agak berat kan...so, dia kena hantar by poslaju..hehehe...lambat ke cepat ke tak kisah la...as long as belum masuk 2014 kan..?

Malas nak cerita banyak..tengok gambar jela ek..? :)




Hey 2014..!! please come as soon as possible! tak sabar dah nak guna kalender ni..hehehe....semoga 2014 sentiasa bersemangat sebab tengok CNBLUE kesayangan setiap hari!

p/s : +asha hana sila tengok puas puas ye :)

You Might Also Like

21 comments:

  1. pasni tgk kalendar sokmo la sally ye,hihi

    ReplyDelete
  2. wah comelnya dah ada kalader baru..cnblue tue

    ReplyDelete
  3. amboi/..semngt nampk tengok c yong hwa.heehe....

    ReplyDelete
  4. dah tercapai ye apa yang diinginkan..

    ReplyDelete
  5. wah..2014 ni semangat lebihlah..hihi..

    ReplyDelete
  6. kak sally kejam. huwaaa. nak jugak nak jugak nak jugak !!! saja bg hana tengok tw ! huhu T_T

    ReplyDelete
  7. wahhhhh bestnya!
    nak JGS punya calendar ada tak sally?? kahkah

    ReplyDelete
  8. amboi~ lepas ni setiap boleh la tengok muka yong hwa puas2 sepanjang tahun 2014 nanti.. hehehe..

    ReplyDelete
  9. Ni confirm jerit2 bila dapat nehhh. Haha.

    ReplyDelete
  10. sally dah x sabar nak sambut tahun baru nampaknya.. ^_^

    ReplyDelete
  11. Bkn tgk tarikh dah ..tgk muka yong hwa je..hehe

    ReplyDelete
  12. buat kerja sambil menjeling yong hwa.. hehe..

    ReplyDelete
  13. amboi seronoknya . saya pown minat cn blue jugak . hehehe

    ReplyDelete
  14. wow calender dia...awesome la..kalau adik i tgk ni..aishhh...;D

    ReplyDelete
  15. salllyyy.. nk calendar ni jugak :D

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!