Youngest baby fact.

9:53:00 PM Sally Samsaiman 17 Comments

tetiba perasan!

Sally suka tulis tajuk entry dalam english...pastu isi dalam entry semua bahasa melayu...hahaha...tu la...nak bajet omputih sangat kan...

Hehehe...mukadimah!

Sally rasa rata-rata blogger ada yang dah kongsi...ada yang kongsi fakta tentang anak sulung, anak no 3 la...so, hari ni sally nak kongsi fakta tentang anak yang paling comel, paling manja, paling baik - anak bongsu!

ehemm...ehem...I'm talking about myself..hikhik...jom kita tengok antara fakta tentang anak bongsu...
  • Senang memaafkan orang
  • Garang macam harimau...hehehe...baby harimau...roarrr
  • Kalau ketawa tak ingat dunia, sampai la dia terlanggar sesuatu...macam kerusi, orang
  • Sangat sensitif, berhati lembut
  • Ramai peminat
  • Mudah menyayangi orang, senang jatuh hati
  • Sukar melupakan orang yang dia sayang
  • Selalu menjadi tumpuan orang ramai
  • Sentiasa ada senyuman di bibir walaupun sedang bersedih...even it's a fake one.
  • Sentiasa mengingati kawan-kawan, terutama yang lama...
So, youngest baby...ada yang kena ke..? Basically, banyak persamaan dengan sally...ada yg betul, ada yang tak...korang..?



You Might Also Like

17 comments:

  1. x sama.. sbb sy bkn anak bongsu.. hik3.. ;p

    ReplyDelete
  2. Ehehe, ada jugalah yang mengena. :D

    ReplyDelete
  3. anak bungsu menjawab ... lbh krg lah ... heheheee

    ReplyDelete
  4. Ramai peminat. Hahahaa.. Confidence level naik 100 anak tangga. Ahaks!! High 5, we anak bongsu!! :D

    ReplyDelete
  5. yg pasti, org kata anak bongsu manja lebih.. hehehe

    ReplyDelete
  6. saya anak bonsu sally...nice sharing!!!

    ReplyDelete
  7. bangga nye saya jadi anak bongsu :D

    ReplyDelete
  8. ika ada terbaca ni dekat instagram sorg kawan ni share :)
    ika anak sulung miahahaha

    ReplyDelete
  9. Hehe. Sy pulak ank sulung. Hehe

    ReplyDelete
  10. saya yang kedua,hehe... :)
    ada fakta ke pasal anak kedua nih? hohoho :p

    ReplyDelete
  11. akak anak no 2 tapi ada jugak yg terkena. mcm mna tu ?

    ReplyDelete
  12. membaca sambil membayangkan ciri-ciri ini dengan adik akak.. memang ada persamaannya..

    ReplyDelete
  13. yeay..sy ank bongsu..adelah sikit yang same...hihi

    ReplyDelete
  14. rata2 kenalan yang hana kenal 50/50 je betul ok. haha tak ada siapa ke nak share anak no dua nie? sobs sobs. haha

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!