Saturday, November 2, 2013

Senyum...Senyum je...dan ucap Alhamdulillah ^_^

Ingat lagi tak entry yang ni ---> Sony Xperia SP vs Sony Xperia ZL

hehehe....macam kak +Yumida Huda jugak...kita pun beli gadget baru..hehehe....

malu la nak kasi tau...

*malu..? motif tulis dalam blog..?


tadaaaa....my Xperia ZL...hihi...tapi masih lagi ada kat tuan kedai...kejap lagi baru dia nak datang hantar...hihihi...excited ni...ni teaser je...InsyaAllah dah sampai nanti sally kongsi dengan korang ek...

Happy Saturday & Happy Deepavali & Happy Holiday guys!

p/s : jangan ingat Sally tamak...yang Samsung Galaxy Note 2 tu bukan Sally punya..hikhik... 

19 comments:

  1. wahh...igtkan beli xperia ngan note II skali..hehe..abis laa, malam nie mesti lambat tido sbb balek phone baru..hehehe..Selamat bercuti.. :)

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  2. Wah bestnya akak,rezeki :) Tahniah..
    New Entri : Final Exam dah Tamat !

    ReplyDelete
  3. wah wah wah!!! sakan sally kan...
    rezeki tu :)

    ReplyDelete
  4. hehe..igtkan beli dua-dua sekali...

    ReplyDelete
  5. wahhhh, sally dah beli dah? cepat tunjuk, cepat tunjuk hewhew
    ika pun nak cari gadget baru tapi masih belum jumpa yang berkenan hoho

    ReplyDelete
  6. wahhh nanti tnjuk tw. daebak ! haha happy saturday :)

    ReplyDelete
  7. Bila dah biasa guna samsung rasa mcm kekok lak nak guna sony ;)

    ReplyDelete
  8. ingatkan dua2 Sally punya.. baru nak mintak satu.. haha

    ReplyDelete
  9. ehem ehem..bau handphone barulah.. nak!!! hahaha

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!