Sape nak gigi putih macam Fazura..?

7:00:00 PM Sally Samsaiman 14 Comments



Serius cakap la, sally belum pernah cuba lagi...hehehe...korang kalau nak try boleh la...

Eh, ada lagi petua lain tak nak putihkan gigi..? Sally sekarang tgh obses tengok gigi sendiri lepas balik buat scaling...hahahaha....selain daripada kulit dalam pisang, korang boleh jugak guna arang...pastu +Aya Zuki kata boleh pakai soda bikarbonat...eh..? yeke aya..? hahaha...

Cer komen petua sikit!

:)

You Might Also Like

14 comments:

  1. kalau guna untuk hilangkan parut tu ika pernah laa try miahahaha
    kalau untuk gigi ni tak pernah lagi laa buat~

    ReplyDelete
  2. nak cubalah nanti. dahlah kt rumah saya tengah banyak pisang ni. hehe

    ReplyDelete
  3. nak try lah,hehe...
    thanks share ni ye,kak sally! :)

    ReplyDelete
  4. err? boleh jugak ye.. nanti nk try.. tp xtau bile baru jumpa pisang ni hahaha

    ReplyDelete
  5. ingatkan sally nak promote colgate optic white.. hehe..

    ReplyDelete
  6. tips berus gigi berkali-kali..hihi... kidding..thnks tipsnya sally

    ReplyDelete
  7. amal nk try lah.. ni baru tahuu..
    amal singgah sini.. selamat malam...

    ReplyDelete
  8. mcm ni boleh la cuba , at least wlopon gg tak comel asl kan putih ^_^

    ReplyDelete
  9. WUIHHH
    Terkejut qila tengok yonghwa ekekeke.


    Wahhhh~~~ betul ke niiiii

    nak suruh umie beli pisang sekarang jugak!!!! Hhehehehehe

    ReplyDelete
  10. yang guna arang tu akak pernah juga dengar.. soda bikarbonat tak pasti la pula..

    ReplyDelete
  11. Ye ke Sally....cer awak try dulu ....nanti kalau terbukti ...sok jugak okje beli pisang haha

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!