Obsess.

7:16:00 PM Sally Samsaiman 15 Comments

Cuba! cuba sehari sally tak cakap pasal CNBLUE..? perghhhh...mesti semua orang pelik kan...? hahaha....tapi cuba petang ni sally cakap sally sekarang obsess kepada benda lain selain CNBLUE...percaya..?

Google's
Lepas buat scaling gigi ni...sally perasan satu benda...setiap kali nampak cermin atau benda yang ada pantulan...sally akan secara spontannya pandang cermin dan senyum...pastu tengok gigi sendiri....dan mumbling dalam hati...

"Sepatutnya awal-awal lagi aku g buat scaling gigi...mesti gigi aku cantik..."

Stress. Parah.

Tetiba macam dah takde benda nak obsess...obsess gigi pun boleh...

Masalah betul budak sekarang ni.

You Might Also Like

15 comments:

  1. HAHAHAHA....... dayat ponn... obsess tengok cermin.... :) salam kenal

    ReplyDelete
  2. gigi sally dah cantik yeayy..hehe

    ReplyDelete
  3. haha.. macam2 dah obses skrg ni.. jangan melebihi obses yong hwa sudah, kang majuk pulak dia ngan sally.. hehehe..

    ReplyDelete
  4. haha,lawak la akak ni XD okeyla,gigi akak dah cantik :)

    ReplyDelete
  5. kalau Yong Hwa tengok gigi Sally skrg mesti terus msk meminag.. hehe..

    ReplyDelete
  6. salam sally..
    semakin cantik la gigi yg dah sedia cantik :)

    ReplyDelete
  7. wahh gigi kak sally dh cantik. nnti tunnjuklah sikit gambar gigi tu :p

    ReplyDelete
  8. seronok ada gigi cantik kan. tp gigi hana jarang dan kurang cantik. haha :D

    ReplyDelete
  9. scaling memang bagus sally :)
    kata2 kawan ika yang study in dentistry heeee
    tp selain tu jangan harap pada scaling je, boleh juga floss gigi sentiasa kat rumah, amalkan memberus gigi dengan betul :)
    confirm gigi terbaik punya cantik nanti~

    ReplyDelete
  10. alamak dah pantang jumpa cermin pulak dah.... he he he...

    ReplyDelete
  11. hahahaha.. ni pakej termasuk obses dgn cermin jugak ke?

    ReplyDelete
  12. Ok lah tu obses gigi.. jngn obses gusi dah lah hehee.. gurau je :D

    ReplyDelete
  13. hihi.. ok lagi tu sally.. kalau obses tengok cermin.. :D

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!