Thursday, November 28, 2013

Menunggu.


"Kucing jiran sebelah nampak comel...hehehe...ada chance la aku nak ngurat dia...aku kan hensem.."

kata Pak Janggut di dalam hati...

Hahahaha...Happy Thursday guys!

12 comments:

  1. comel bulu lebat..macam nak gigit2 ja :D..dah pandai mengorat plak tu

    ReplyDelete
  2. cantikknyeeeeeeeeeeee bulu dia, nak pinjam kucing boleh?? nak ushakan untuk kucing parsi ika miahahaha

    ReplyDelete
  3. ..tgh usha awek sebelah umah la ni..

    ReplyDelete
  4. tak baik pak janggut ni.. pepagi dah ngorat awek,

    ReplyDelete
  5. bulu dia,cantiknyaa! comel sgt dia ni,hehe :) saya suka dia,tapi dia tak suka saya...dia suka jiran sebelah dia tu,haha :p

    ReplyDelete
  6. ngorat ja keja pak janggut ni, tapi betol pak janggut ni mmg hensem pon . kak kalo ada kucing betina mau ja kenen2 kan dgn pak janggut ^_^

    ReplyDelete
  7. amboi mengintai awek rumah sebelah nampaknya.. hehe..

    ReplyDelete
  8. bestnya bulu pak janggut.. tebal macam karpet.. hehehe.. kucing rumah anne kim salam kat pak janggut.. hehe

    ReplyDelete
  9. amboi... syoknya dia duk skodeng....

    ReplyDelete
  10. alamakk aihhh bulu dia. geram seyh nengok !! -_-

    ReplyDelete
  11. (-_-')....
    sapa pak janggut ni..

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!