Jerslin Oil

8:30:00 PM Sally Samsaiman 20 Comments


Sally tak pasti korang pernah dengar atau tidak produk ni...produk Jerslin oil ni keluaran Jershima Integrated Sdn Bhd...sally suka pakai minyak ni...sebab minyak ni kalau kita sakit kepala, selsema ke...dia redakan sakit tu...minyak ni bukan minyak angin tau...bau dia sedap sangat....wangi jer....

Ianya diperbuat daripada abungan habatussauda, minyak bunga matahari dan minyak zaitun...minyak ni tak boleh makan tau...boleh sapu jer.... Ianya sangat selamat dan sesuai digunakan untuk semua golongan dan peringkat usia termasuk ibu mengandung dan bayi dan yang penting sekali...HALAL..hehehe....

Bagi sally, minyak ni macam minyak aromaterapi laa...bila kita sakit, urut je dengan minyak ni...pastu kita rasa tenang, nak tdo pun senang...yang penting dia mmg berkesan untuk masalah-masalah yang ringan macam sakit kepala...sakit yang lain sally tak tau la sebab sally pakai untuk tidur dan jugak masa sakit kepala atau masa sally susah nak tidur..hehehe...

kalau nak maklumat lanjut, boleh layari http://www.jerslin.com.my/

yang penting ni bukan iklan berbayar ye, ni cuma perkongsian dari sally je..hehehe...

Klik IKLAN sekali...

You Might Also Like

20 comments:

  1. Tau myk ni..masa xcdent aritu lps opret mmg pitam n sesak nafas..pastu sapu myk ni..alha,alhamdulillah..lega

    ReplyDelete
  2. Macam pernah dengar pasal minyak ni.. Tapi tak pernah try lagi.. Maybe kena give it a try nih.. Boleh bawak ke mana2..Mieza ni memang selalu kena sakit kepala pun.. Huhu.. Btw, thanks for sharing.. =)
    ZON PERMAISURI CHOMEL

    ReplyDelete
  3. guna minyak ni jugak.. wangi pun wangi. hehe

    ReplyDelete
  4. Bleh cri nnti ni..mmg ssh nk tdo mlm le sally..huhu..larat nk online 24 jam ni..

    ReplyDelete
  5. bagus nih..husna punya kawan bila skit pala asyik nk telan ubat sbb dya tak suka spu mnyak angin..bsuk katanya..

    dah klik iklan..=)

    ReplyDelete
  6. Vee mmg perlu benda ni kot! Sebab slalu demam, sakit kepala, flu dll. Haishh.. Mana beli ni? Huhu.

    ReplyDelete
  7. hana pernah dengar tp tak pernah tengok. haha

    #oh elok ea utk redakan sakit kepala? kalau minyak ni tak berangin boleh cari. huhu

    ReplyDelete
  8. ika ingatkan tadi beauty product ekehkeh :D
    wahhh macam bagus ni kan, macam nak try cari, boleh beli kan mana ea sally? ika sekarang selalu juga sakit2 kepala sejak baik daripada demam denggi aritu...

    ReplyDelete
  9. pernah dengar tapi tak pernah guna..
    hihi..
    done klik iklan sally :D

    ReplyDelete
  10. akak salu guna myk yuyi ja sakit apa2 pon hehe

    ReplyDelete
  11. Ros pernah dengar minyak ni.. kawan sepejabat ada beli. tapi tak tahu sangat kegunaan dia masa tu.. sekarang ni dah tahu.. rasa macam nak beli lah..

    ReplyDelete
  12. deeya takpernah try lagi produk ni . maybe boleh cuba kot pasni :D

    ReplyDelete
  13. 1st time dengar pasal minyak ni...

    ReplyDelete
  14. Pernah tolong belikan untuk kawan akak dulu, tapi tak tau pulak apa fungsinya

    ReplyDelete
  15. FANA ada dh minyak jerslin tu.. ^_^ Masa thn lps fana jatuh beskal sapu mnyk tu dh ok dah parut tu ^_^

    ReplyDelete
  16. akak pernah dengar produk ini.. tapi tak pernah mencuba lagi..

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!