I hate 'scaling'...

5:22:00 PM Sally Samsaiman 16 Comments

Huwaaaa....ni la muka budak baru balik scaling gigi...sakit gigi kita...doctor buat sakit kot...tanpa belas kesian kot..sakit...serius sakit gila...nyilu gila kot...non stop bleeding gums....nak minum air pun rasa pelik...kalah vampire tau...kira macam vampire tapi edisi telan darah sendiri...buweerrkkk!

So, conclusion for now....Say no to dentist...for meantime laaa...hehe...


posted from Bloggeroid

You Might Also Like

16 comments:

  1. alololo kesian die.. hahaha... kerja2 kat gg mmg menyakitkan huhu

    ReplyDelete
  2. xpe.. sekejap je tu.. nnt gigi Sally, bersih, putih dan cantik lah. Manala tau nnt kot2 dpt offer jadi model iklan colgate kan.. hehe.. :D singgah menabung..

    ReplyDelete
  3. wah sally pun buat scaling juga...like sister like sister lah...wakakaka...lepas ni putih bersih lah gigi tu boleh senyum macam akak dah.... wink wink....

    ReplyDelete
  4. hana paling takut dengan dentist. haha akak. even sakit banyak kan berkumur tw. semoga cepat sembuh utk gigi akak. :)

    ReplyDelete
  5. hahaha..kesian kat sally..sabar yoh..kan nak gigi putih..hihi

    ReplyDelete
  6. wahh pas ni msti gigi sally dah tambah cantik berseri :D

    ReplyDelete
  7. Sian sally..tkpe sallky jnji gigi cntik berseri ni :)

    ReplyDelete
  8. makin cantik lah gigi dia nanti..berapa kos scaling gigi tu ye sally? :)

    ReplyDelete
  9. Hari isnin pun fiqah nak gi dentist .. Huhu takut nyaa.. tak nak jumpa dentistt

    ReplyDelete
  10. saya pun tak suka jumpa dentist,hehe :p alolo,comelnya muka budak baru balik 'scaling' kat atas tu,hehe :D

    ReplyDelete
  11. jangan la fobia nak jumpa dentist lagi sally..

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!