Budak demam disorongkan bantal.

10:58:00 PM Sally Samsaiman 13 Comments

eh, ada ke peribahasa gitu...?

Hehehehe...ye, tu la apa yang dirasakan sekarang...dah makan ubat, nampak bantal tu dah macam Yonghwa pulak..hehehe...nak peluk!

ok, meroyan lg...

Sila maafkan budak demam yang comel lagi mengada-ngada tak tentu arah ni...dia kan demam...so, apa yang dia tulis tu semua nya atas pengaruh ubat...hahaha...

baik punya alasan!

hahaha...ni namanya entry nak mintak maaf sebab tak dapat nak blogwalking seperti yang dijanjikan petang tadi...truthfully, demam sebenarnya makin teruk..tumpuan kurang...bukan tak nak blogwalking, cuma kesihatan memang tidak memberangsangkan..so, I'm sorry...pasal tu atas mukadimah cuba jadi secomel mungkin supaya korang tak marah sally...

hehehe...sally tau, korang sayang sally kan..?

Do pray for me to get well soon.. 


p/s : Yonghwa pun dah tido, sally kena tido jugak la..hehehe...

You Might Also Like

13 comments:

  1. Adehh. Melt pulak tengok gambar YH tido. Huhuh. Get well soon yea! Mimpikan YH, pasti sembuh! :D

    ReplyDelete
  2. andukk..ksiannya tengok sally...jgn lupa makn ubat..hee

    ReplyDelete
  3. Moga sally cpt sembuh..comel je dia Tdo.hihi

    ReplyDelete
  4. selamat malam sally, semoga cepat sembuh tau...

    ReplyDelete
  5. Semoga sally cepat sembuh ya..mkn ubat tau :)

    ReplyDelete
  6. banyakkan rehat.. smoga cepat sembuh ye sally.. nnti aefa suh kim tan anta herba cina. cepat sket baik/ :D

    ReplyDelete
  7. sally cuba makan air sarang burung layang2 leh buang panas badan :)

    ReplyDelete
  8. ye sally, kami doakan sally cepat sembuh..

    ReplyDelete
  9. get well soon tw kak sally sayang :)

    ReplyDelete
  10. semoga kak sally cepat sembuh... :) amboi,hensemnya yong hwa tido,hehe :)

    ReplyDelete
  11. amboi sempat lagi tempek muka hero tu tidur ye.. hihi.. moga sally cepat sembuh yer...

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!