Adam Levine Lelaki Paling Seksi 2013!

6:00:00 PM Sally Samsaiman 14 Comments

Adam Levine merupakan madu kepada Jung Yong Hwa dan jugak Taufik Batisah...well, sally bukan curang...cuma tak dapat menolak cinta mereka bertiga....sally cuba dan terus mencuba, walau nampak macam cinta lebih kepada Jung Yong Hwa kan sekarang..

nak kasi penampar..? Tak perlu...biar sally tampar diri sendiri...hahaha..

http://rollingout.com/wp-content/uploads/2013/05/1351686790_yahoo-adam-levine-4671.jpg

Vokalis kumpulan Maroon 5 dan jurulatih rancangan televisyen realiti "The Voice", Adam Levine telah terpilih sebagai Lelaki Paling Seksi 2013 oleh majalah People. Namun jejaka berusia 34 tahun ini memberitahu dia tidak menjangka akan menerima gelaran tersebut sepanjang kariernya. 

"As a musician, you have fantasies that you want to win Grammys, but I didn't really think that this was on the table. I was just amazed and stunned and it almost seemed like they were kidding, but they weren't, so that's cool," Adam mused.

Bercakap pasal perkahwinan, ni apa yang dia cakap...

"I didn't think marriage was for me for a long time. I was ready when I was ready. That's about as simple as it could possibly be," he said in the interview.

Untung la tunang dia model Victoria Secret yang seksi tu...nanti tengok kat entry ni...
 
Selain Levine, antara selebriti lain yang turut tersenarai dalam Lelaki Paling Seksi 2013 adalah David Beckham, Bruno Mars, Idris Elba, Justin Timberlake, Chris Pine, Pharell Williams dan ramai lagi.

You Might Also Like

14 comments:

  1. Makkk aii dalamnya lesung pipit dia. haha. Comel jugak laaaa .. :-P

    ReplyDelete
  2. haippp adam levine jangan usik, ni akak punya... muahahaha...gi concentrate kat yong hwa tu jer...

    ReplyDelete
  3. die hensem sbb lesung pipit die jee..n sgt comel hehe

    ReplyDelete
  4. baru tau ni rupanya adam levine yang sally suka sangat tu.. okei, dia memang hensem yang amat.. dia je yang anne selalu tengok dalam maroon 5, member lain langsung tak ingat muka.. hahaha..

    ReplyDelete
  5. sally ni dah mcm cite madu tiga dah :P

    ReplyDelete
  6. amboi...lawak baca intro tu,haha :) wah,adam levine kak sally tersenarai sebagai lelaki paling seksi,hehe :D

    ReplyDelete
  7. aduh ! renungan matanya ... berangan udoh ... hahahaaa

    ReplyDelete
  8. mak aii...madu 3 la ni...kikiki...plis adil ok...haha

    ReplyDelete
  9. whoaaaaaa! tak boleh nak minat artis nanti tunang marah hukhuk

    ReplyDelete
  10. Ciss!! Kak Sally madu Vee rupanya selama ni! T_T

    ReplyDelete
  11. My hero too..sally jom berkongsi kasih..hehe

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!