33 Days Lucky Draw Birthday Giveaway by AtienStory

7:03:00 PM Sally Samsaiman 15 Comments

dijemput oleh tuan Giveaway...hehe...kak +atien zuraidah , sally join ni...hihihi....


Giveaway ni sempena hari jadi mak, ayah dan kak Atien sendiri bulan ni....

"Kepada kak +atien zuraidah , selamat hari jadi yang ke 33...semoga sentiasa sihat, dimurahkan rezeki, dipermudahkan segala urusan dan menjadi hamba Allah yang beriman...semoga hadiah tu untuk sally...hahahaha..."

So, jom join...klik banner! 

bermula 1st November dan akan TAMAT pada 3.Disember.2013 jam 3:30 ptg.
HADIAH :
# 3 Utas jam tangan wanita GUESS bernilai Rm 55
# 3 Helai tudung syria sakura bernilai Rm 50

You Might Also Like

15 comments:

  1. good luck dear, kinah pun join hehhe

    ReplyDelete
  2. gempak giler hadiah ! btw, gudluck kak sally ^^

    ReplyDelete
  3. gud luck sally ..nak join jugak =D

    ReplyDelete
  4. Thanks wishnye..aminn..hadiah nye bkn dari korea ye..hihiii..

    ReplyDelete
  5. macam best je. nak join jugak lah. hehe. btw, ros add sally dalam bloglist ros. senang naj terjah. hehe :)

    ReplyDelete
  6. Gutluck sally

    p/s...ada ke jam guess bernilai rm55?

    ReplyDelete
  7. Good luck on this gateaway... :)

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  8. dari segmen sama, gudluck!
    http://supersagaaaa.blogspot.com/2013/11/33-days-lucky-draw-birthday-giveaway-by.html

    ReplyDelete
  9. mcm best dah.. tapi tgok hadiah, utk pompuan je.. hmm..

    ReplyDelete
  10. Sally,jom tgk2 hadiah..mungkin jd milik sally.esok tamat

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!