Wordless Wednesday!

10:30:00 AM Sally Samsaiman 15 Comments


For the very serious people that in diet programme... kak +Lieya Von Jay 

hehe ^_^

You Might Also Like

15 comments:

  1. heheh...
    ini kalu makan nasi ni mmg sakit jiwa nie.

    ReplyDelete
  2. haha, nak kasi kita diet kot ni....

    mama tukar sekejap jer tu.. dah elok nanti mama tukar shoutbusuk semula.. hihi, letih ..

    ReplyDelete
  3. uik.. zalimnya kalau makan pakai sudu ni sally.. hihi..

    ReplyDelete
  4. makan mee goreng boleh la kot hehe

    ReplyDelete
  5. woo. kalau mcm nie memang tak la akak. hahah :D

    ReplyDelete
  6. aish..Memang boleh diet tu..Konferm kurus..

    ReplyDelete
  7. hehe..kak lieya tak kan guna nya sudu gini:)

    ReplyDelete
  8. ha3..rsanya fungsi mcam garfu je..adehh..ade jgak ye yg jual mcm ni =)

    ReplyDelete
  9. camca untuk diet.. memang terbaik.hii

    ReplyDelete
  10. homaigodddd.. memang xkenyang makan kalo guna ni silap2 patah sudu ni kena gigit :)

    ReplyDelete
  11. Aiseh. Nak diet skalipun guna la sudu teh tu haa, kecik je. Yang ni nak habiskan meal sebesar 50 sen pun berjam kot. Hahaha..

    ReplyDelete
  12. Pernah diet dulu tp xde la pakai sudu nie haha

    ReplyDelete
  13. hahaha.. kalau nk diet, pkai sudu "spatula" yg ada kat lab kimia sudah.. sudu kecik untuk ambik bahan kimia yg selalunya beberapa miligram je...

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!