Welcome October!

11:36:00 AM Sally Samsaiman 10 Comments

Wahhh...first entry untuk bulan Oktober 2013...sekejap je kan masa berlalu...tengok-tengok dah bulan oktober...lepas ni bulan november, disember...and dah masuk tahun baru....masuk tahun baru, makin bertambah la umur....tetiba rasa makin tua pulak....ilmu pun masih sikit sangat...amal...? mmm...entah cukup atau tidak utk berjumpa dengan Maha Pencipta...

Planning oktober...? Nothing special...cuma lagi satu bulan yang berada dalam tahun 2013...so, just a warm welcoming to October...please be nice to me dearest October....


You Might Also Like

10 comments:

  1. semoga bulan oktober ni lebih baik dari bulan lepas ye sally ^_^

    ReplyDelete
  2. cepat masa berlalu.. semoga bulan oktober semangat pun baru..

    ReplyDelete
  3. october, please be nice to me n sally.. :)

    ReplyDelete
  4. Assalammualaikum.. sally,

    doa agar hari2 yg kita lalu ini adalah lebih baik dan bertambah baik ... insaallah.

    mselim3

    pls: hari nie pun mselim3 rasa macam kering idea aje..nak karang entry.

    ReplyDelete
  5. kejap je dah nak bertukar tahun kan..

    ReplyDelete
  6. please be nice to me too october. kihkih

    ReplyDelete
  7. Selamat Oktober jugak..Harini besday anak akak, esok besday akak!! :)

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!