Menanti waktu berbuka puasa.

7:04:00 PM Sally Samsaiman 14 Comments

Assalamualaikum....Selamat Petang!

Hari ni kan tengahari lagi dah sampai rumah...so, kena la tolong ibu masak...weee....~ ibu ni pulak penuh sunggguh-sungguh dia masak...macam raya seminggu pulak...

Hari ni berbuka puasa makan rendang ayam! hooreyy...sebab tak sempat nak masak untuk berbuka pose....so, menu raya esok : Nasi Impit, Rendang Ayam, Kuah Lodeh, Kuah Kacang and Dadih Jagung! Tapi kuah lodeh belum masak lagi...esok pagi laa baru masak...kuah kacang dah on the way atas dapur tu...

Sesape yang teringin nak ambik sally jadi menantu tu, abaikan la hasrat anda ye...ni ibu yang masak...hahahaha...sally buat dadih tu je..ok, sally mengaku tak reti masak rendang...*malu




Korang masak ape je..?

You Might Also Like

14 comments:

  1. baru je sudah masak nasi impit dari dapur tanah td..bau asap x hilang lagi..

    ReplyDelete
  2. lia berbuke byk jugakla tadi,, haha.. makan sup ayam+nasi, cendol pulut, sate ayam, keropok lekor .. haha. banyak, kan? XD

    ReplyDelete
  3. sally kenyang dah makan rendang?
    raya haji ni mama masak rendang ayam, ketupat, kuah kacang, ika insyaAllah jap lagi buat kek coklat moist :) hehe~

    ReplyDelete
  4. Hari ni goyang kaki, kakak yang berpung pang kat dapur.. Hahakk.

    ReplyDelete
  5. sedapnya..nak sikit dadih sally tu boleh hehe :)

    ReplyDelete
  6. Wah sedap.. dh lepas berbuka baru nampak ni hehee :)

    ReplyDelete
  7. sedap nya . kalo dekat awal2 kak dh cmpai kat umah sally ^_^ umah kak wat nasik lauk daging dgn ketupat ja

    ReplyDelete
  8. Mak kita masak lontong utk esok. Kita tolong potong2 je sebab baru je sampai dari ofis

    ReplyDelete
  9. comelnye dadih jagung ltk lam bekas cmtu..

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!