Monday, October 7, 2013

Hancur hatiku, mengenang dikau...

Lalalala...~ tajuk tu kan...hah! tu tajuk orang tengah makan hati...tau tak makan hati..? makan hati sebab tengok Yong Hwa curang dengan perempuan lain....huwaaaaa....


Heartstrings, drama kedua lakonan Yong Hwa...masa ni tahun 2011...huwaaaa...sally jealous...jealous sangat....dengki tau!

dah tau jealous buat ape tengok...?

alaaaa....langsung tak kasi sokongan tau korang ni...hehehe...hehe...takde la sedih sangat pun...tengok Yong Hwa pun dah tersengeh sorang-sorang...apatah lagi tgk dia berlakon...mau mimpi jadi perempuan sebelah tu...okay, jangan marah...sally tgh meroyan...hihi...

Good Night!! ^_^

12 comments:

  1. ala darling..jangan sesedih ek..hehehe

    ReplyDelete
  2. hihi.. moga mimpi indah malam ni sally.. :D

    ReplyDelete
  3. selamat malam sally. mimpi pergi korea okeh

    recent post : Blogger Jangan Benci Blogger

    ReplyDelete
  4. hahhah. hana pown minat gak yong hwa tp tengok akak lg gila kentang. hehe best ke cite nie kak?

    ReplyDelete
  5. @asha hana Yong Hwa yg minat akak hana...akak tak dapat tolak dia :P

    ReplyDelete
  6. heee..kite minat lee min h0o,, x sabar nak tguk wayang dea yng terbaru..heee

    ReplyDelete
  7. salu kan kalo tgk pelakon yg kak minat gila berlakon , kak salu bayangkan yang perempuan tu kak, haha memang gila bayang la kan

    ReplyDelete
  8. tak mo sedih-sedih...Kite cari yang lain ye? hihi... :)

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!