Errr...

4:00:00 PM Sally Samsaiman 5 Comments

Kesiannya korang takde cerita pasal Yong Hwa...ish ish...

padahal dia yang meroyan kalau tak cerita pasal Yong Hwa...

hahaha..haip! haip! sally boleh dengar korang cakap...sebenarnya banyak benda pasal Yong Hwa minggu ni..tapi nak kena ambik mood nak cerita...nanti-nanti laaa...hehe

okay laa...actually sally masih lagi ada kat kelas sekarang..tengah belajar bahasa Mandarin....saje nak muncul sekejap...tau, korang kan suka rindu kat sally..hikhik...lagi-lagi kak +Lieya Von Jay ... lalalalala ~~


ada ke orang tunggu sally balik kelas..? hehehe...

^_^

You Might Also Like

5 comments:

  1. patut lah tersedak.. ada org sebut rupanya hikhik.. balik cepat skit sally.. i m waiting 4 u hikhik.. ^_^

    ReplyDelete
  2. tak tunggu sally pun.. tapi tengah tunggu Yong Hwa ni.. :P

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!