Cornetto Moment.

2:00:00 PM Sally Samsaiman 17 Comments

LOL...

makan eskem pun kena update ke cik sally..?? ingat awak sorang je yang makan eskem..?? alaaa...kita kan nak kasi tau je kita dah lama tak makan eskem...selalu kita makan eskem potong je...tu pun sebab selalu dgr iklan dalam radio...

hahahaha...ok, sally tau sound nonsense kan entry ni...

nah! ambik eskem ni...jangan nakal-nakal


^_^

You Might Also Like

17 comments:

  1. ingatkan cpuv cornetto tadi... hihi

    ReplyDelete
  2. nak eskem lain. nak solero.. kihkihkih..

    ReplyDelete
  3. tetiba rasa nk g beli ais krim plak..:D

    ReplyDelete
  4. sally, sampai hati tak ngajak kinah huhuhu

    ReplyDelete
  5. wow..cornetto...dan2 rasa nak makan

    ReplyDelete
  6. kalau tengok cornetto kat mana2 mesti teringat kes couple dgn encik bf gara2 aiskrim cornetto.. haha.. bila ingat balik, mcm cerita kanak2 riang je.. hahaha

    ReplyDelete
  7. tah, macam lah dia sorg ja makan eskrem. org makan ais malaysia pon xbising2 hahahah :P

    ReplyDelete
  8. sedapnya aiskrim.. akak suka.. tak kira jenama apa pun, asalkan halal..

    ReplyDelete
  9. cornetto? perghh memang suka gila. tak kisah la eskim apa pown. janji eskim. haha

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!