Thump Thump.

2:32:00 PM Sally Samsaiman 8 Comments

Berdebar-debar....tu yang sally rasa sekarang...tak tau kenapa...lepas tu rasa nak menangis...rasa takut...haihhh...hati ni kadang-kadang tak paham laa...kejap dia elok..kejap lg dia sakit secara tiba-tiba..padahal takde orang kacau dia pun....

Berdebar sebab ape..? tanpa sebab...maksud sally tanpa sebab yang nyata..mungkin jugak sebab terlalu banyak berfikir...atau memang ada benda yang hati ni nak tapi ditahan..? haiihhh la hati...bg la tau sally kenapa macam ni...jangan simpan sorang-sorang...jangan berdebar sendirian dalam tu...kita kongsi dengan yang lain ye....


You Might Also Like

8 comments:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!