Tuesday, September 24, 2013

Thump Thump.

Berdebar-debar....tu yang sally rasa sekarang...tak tau kenapa...lepas tu rasa nak menangis...rasa takut...haihhh...hati ni kadang-kadang tak paham laa...kejap dia elok..kejap lg dia sakit secara tiba-tiba..padahal takde orang kacau dia pun....

Berdebar sebab ape..? tanpa sebab...maksud sally tanpa sebab yang nyata..mungkin jugak sebab terlalu banyak berfikir...atau memang ada benda yang hati ni nak tapi ditahan..? haiihhh la hati...bg la tau sally kenapa macam ni...jangan simpan sorang-sorang...jangan berdebar sendirian dalam tu...kita kongsi dengan yang lain ye....


8 comments:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!