Sentap! -__-'

6:00:00 PM Sally Samsaiman 19 Comments


Hah! sentap sally tau tanya gini...jangan la straight forward bebenor tanya nya...hehehe...Sally cuma bercadang nak ke KOREA....nak berjalan tengok tempat orang je pun...bukan nak g honeymoon...sentap kita tau!

Masa baca komen, tetiba speechless sekejap...hahaha...terima kasih awak doakan sally cepat-cepat kawen...tapi hakikatnya belum lagi ye...lambat lagi...jauhhhhh sangatttt lagiiiiii.....sape yang nak sally kawen cepat-cepat tu, meh cari sorang utk sally...sally malas nak mencari ni....

Duh! dah macam agen cari jodoh dah korang ni...doakan yang baik-baik utk sally ye...kalau ada berita baik, korang la orang pertama sally kasi tau...jangan risau...

^_^

You Might Also Like

19 comments:

  1. semoga harapan nk gi korea menjadi :-) semoga dipermudahkan

    ReplyDelete
  2. Honeymoon ngan Vee laa, gi korea. Nak jumpa cast RM :D

    ReplyDelete
  3. haha,,, salah info beb!,.. haha,, mama tak boleh komen, mama tergelak2 baca..

    ReplyDelete
  4. hee mana akak tahu lambat lg? tu semua kan perancang ILLAHI. wahhh seronoknya. nak ikut !! haha

    ReplyDelete
  5. hahaha..kak sally nak yang camnee tuuuu calonnya?? hahak...

    ReplyDelete
  6. beznye sally
    klo betul2 pg nanti, bgtau kat jong kook, raya nanti datang ke umah yumida...hehe
    Jemput join ga yumida ni sally & menangi hadiah bernilai RM550
    Giveaway Butik Comel Collection

    ReplyDelete
  7. @Nur Azwa Edora nak mcm Jung Yong Hwa, tp dlm versi islam..kuat imannya...sentiasa melebihkan Allah dan ibubapa...boleh menjadi suami yg sentiasa menjaga keluarga :)

    ReplyDelete
  8. hehe..mudah mudahan kak sally dipertemukan dengan orangnya tu taww.. gud luck kak sally! :D

    ReplyDelete
  9. jum ! nad nak gi second round nanty hehe

    ReplyDelete
  10. haha.. pon bolehhh.. kalau betul pon, ape salahnye kan? *angkat kening* xD

    ReplyDelete
  11. hehe.. masin mulut org tu dapat lah honeymoon betol.. amin ,, ^_^

    ReplyDelete
  12. wahh bestnyer..
    nak ikott!!!
    huhu..

    ReplyDelete
  13. hahaha, semoga betul2 dapat honeymoon kat Korea!

    ReplyDelete
  14. moga btl2 dapat g korea...aamiin

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!